Saját bloglista

2013. augusztus 14., szerda

57.~Vallomás

Sziasztok!Nos,először is..Nem akartam megemlíteni,de nagyon nagyot csökkent a pipák száma :( Igazából megjegyzésre már régen nem számítok,viszont a visszajelzésekre,ebben az esetben pipákra szükségem lenne,hogy úgy érezzem új részt kéne írnom..De nem erőltetek semmit,talán már nem olvassátok annyian,vagy csak nem tetszett,nem tudom,de azért hálás vagyok amiért látogatjátok az oldalt,és ennyit segítettetek :)

-Nagyon jól nézel ki.-mosolygott rám Kaylee az ajtójuk előtt.Logan valahogyan nem akart ma bulizni,perig én megvoltam győződve,hogy nagyon szeret.Azt nem árulta el miért,csak azt mondta fáradt volt,de én ezzel nem érem be.Egy szégyenlős mosoly után bementem a házba,és letettem a táskámat.Láttam rajta hogy kérdőn néz rám.
-Nem úgy volt,hogy Logan is jön?-vonta fel a szemöldökét,majd a hűtőhöz sétált.
-De,úgy volt.Legalábbis Harry úgy tervezte,csakhogy neki valamiért nem volt kedve.Azt mondta fáradt,de ez hülye duma.-sóhajtottam,és a kanapé hátuljának döntöttem a csípőm.
-Kérsz valamit?-kérdezte rám nézve,miközben a hűtőjében nézelődött.-Nem,köszi.-mosolyogtam rá,és tovább néztem ahogy kivesz egy üdítőt,és becsukja a hűtő ajtaját.Töltött magának inni,majd mikor megitta felém kezdett sétálni.
-Egy pillanat.-mondta,és felszaladt az emeletre.Hallottam ahogy valahol turkál,de nem tudnám megmondani mi volt az.Pár perccel később készen rohant le az emeletről,és vigyorogva biccentett az ajtó felé.Aprót bólintottam,és felvettem a táskámat a kanapéról.Elindultam az oldalán,mikor eszembe jutott,hogy nem is kell gyalogolnunk,hisz Harry értünk jön.
-Ööö..Skyler.-szólított meg Kaylee,mire odakaptam a fejem.-Hmm?-néztem felvont szemöldökkel.Megköszörülte a torkát,majd pillantását rám szegezte a földről.
-Tudod,Harry.-mondta,mire megforgattam a szemem.-Mondd már.-vontam össze a szemöldököm.-Mindegy.-vágta rá,majd halvány mosoly jelent meg az arcán.Nem volt több időm kérdezgetni,ugyanis Harry jelent meg fekete autójával.Lehúzta az ablakot,arcán megjelent a mosolya.
-Sziasztok!-köszönt.-Szálljatok be.-mosolygott,mire Kaylee kinyitotta az ajtót,és előre engedett.Be ültem a fekete ülésre,és táskámat az ölembe helyeztem.
-Készen vagytok?-fordult hátra Harry,majd szemét rám vezette.Valahogy olyan más volt,és a tudatalattimban nekem valahogy pont ez kellett.Nem értettem,mikor először tapasztaltam,hogy Harry megváltozott.És én is,talán pont ezért érzem úgy,hogy valami újra elkezdődött.Ahogy rám néz,az annyira más.Nem a legszebben váltunk el,és az,amikor azt hittem utoljára látom,a reptéren mindent összezavart.Miatta mentem el,mert már nem akartam ezt,most meg itt ülök vele egy autóban és fogalmam sincs mit akarok.Annyira vonz,sosem éreztem még így.Mikor minden rendben volt teljesen mást éreztem.Úgy éreztem van mellettem valaki sziklaszilárdan,de most teljesen más.Félelem.Félek,hogy valahogyan elvesztem,és szeretem is.Csak azt nem tudom hogyan,de azt tudom,hogy ilyenre még gondolnom sem kellene.Az út további része részemről csendesen telt,csak a fiúk beszéltek az új albumról,mert az is Kayleeék stúdiójában lesz felvéve.
A zene dübörgött a talpam alatt,ahogy beléptünk a helyre.Már messziről is lehetett hallani a zenét,de így,hogy ott voltál teljesen más volt.Csoportokban táncoltak,a tér megtelt a neon fényekkel,a nagy pub jobb oldalán egy bárpult szélesedett,ami tele volt emberekkel,akik az italukat várták.Mosolyogva mentem Kayle és Harry mellett egy eldugottabb boxba,majd mikor leültünk letettem a táskámat.
-Elmegyek,hozok valami koktélt.-mondta Harry,majd felállt,és a hatalmas tömegben eltűnt.Kifújtam a levegőt,és lejjebb csúsztam a széken.
-Uh.Baj lenne,ha egyedül hagynálak?-hallottam Kaylee kérdését,mire ránéztem.Éppen valami lánnyal szemezett.-Nem,dehogy,menj csak.Sok szerencsét.-mosolyogtam,mire rám kacsintott,és felállt.Sóhajtva ültem feljebb,és igazítottam meg a ruhámat.Királykék színe tetszett meg benne.
Végignéztem a tömegen.Voltak egész fiatalok,akik még csak úgy szégyenlősen táncoltak egy sarokban,de voltak már elég idősek is,akik egy asztalnál beszélgettek bőrkanapékon.A pub karzatán is táncoltak,ahova egy eldugott lépcső vezet fel.Ott inkább ülő helyek voltak,kisebb fotelek asztalnál,ahol tudnak beszélgetni.Hát,nekünk ez a kis box is megfelelt.Harryt láttam meg kijönni a tömegből,kezében három színes koktéllal.Összevonta a szemöldökét,ahogy közelebb jött,és Kaylee nem volt ott.
-Ne kérdezd,elment azzal a lánnyal.-mutattam egy fotelben ülő ébenfeketehajú lányra,akivel közelről beszélgetett Kaylee.Harry elnevette magát,és leült az előttem lévő székre.Egy asztal választott el minket egymástól,amin három koktél volt.
-Te is elmehetsz,tényleg.El leszek egyedül,talán még táncolni is fogok.-mosolyogtam rá,és arra számítottam beleegyezik,de ehelyett szavaira kipattantak a szemeim.
-Nem kell sehová mennem hogy találjak valakit.-mosolygott,mire az italomat majdnem félrenyeltem.Nagyot nyeltem,és kivettem a színes szívószálat a számból,nehogy megtörténjen még egyszer.
-Ezt hogy érted?-néztem fel rá óvatosan.Azonnal elkomorult az arca,és sóhajtott.-Te is tudod.
Hirtelen nagyon érdekesnek tűnt a koktélom,így azt bámultam.Tudtam,hogy érti,de egyszerűen nem akartam felfogni,mit akar.Sokszor mondott már olyat,amiből azt vettem le még mindig akar tőlem valamit,de túl bizarrnak tűnt az ötlet,hogy elhiggyem.Annyiszor mondott már ilyesfélét,de én annyira félek.Nem tudom mit csináljak,és gondolni sem mertem volna,hogy mikor visszajövök még mindig ugyanúgy gondol rám.És magamnak hazudnék,ha azt mondanám továbbra sem érdekel Harry.Hogyne érdekelne,(?!) de túl sokat kockáztatnék.
-Mondj már valamit.-nyelt nagyot,mire összevont szemöldökkel néztem rá.-Tudod,mit akarok.De úgy teszel,mintha nem látnád.-nézett rám komolyan,mire lassan,szorosan lehunytam a szemem.Kis idő után kinyitottam.-Persze,hogy tudom!De félek!Annyira kockázatos,és biztos vagyok benne,hogy valamit mindig elrontanánk.Nem akarom ezt,viszont mégis..-nem akartam folytatni.Nem tudtam kimondani,pedig kilenc hónap elég volt,hogy rájöjjek mit érzek.
-Viszont?-vonta fel a szemöldökét.-Te is tudod.-ismételtem meg a mondatát,mire elmosolyodott.
-De szeretném,ha te mondanád ki.Tehetnénk valamit.-nyelt nagyot.Tudta,hogy óvatosnak kell lennie.Teljesen zavarban voltam,és nem a jó fajtában.Sosem beszélt még így erről,pedig tudtam,mit szeretne.A fiúk is számtalanszor felvilágosítottak Harryről,és hogy látják,mennyire szeretné,de fél.Mégsem tudtam hogy kimondani.-Hogy szeretsz.-motyogta.-Akkor is tudnod kell,hogy..Hogy mindig is szerettelek.És foglak is.-nézett le,mire elakadt a szavam.Nagyot nyeltem,fel néztem rá,pont a szemébe,és nem tudtam megállni,hogy ne könnyítsem a lelkemen.Nem tarthatom magamban,én is,és ő is tisztában van vele.
-Szeretlek.-suttogtam,mire meglepődve nézett rám.



2 megjegyzés:

  1. várom a kövi részt és meglepi nálam http://baratok-vagy-szerelem.blogspot.hu/2013/08/17dijam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Köszönöm a díjat,és nagyon hálás vagyok,hogy írsz megjegyzést,ha nem is fejted ki a véleményed (: Köszönöm!

      Törlés