Saját bloglista

2013. augusztus 18., vasárnap

Díj!

Sziasztok!Megkaptam az ötödik díjamat.Egyet nem raktam ki,de már mindegy.Nagyon köszönöm Réka S. !

Szabályok:
1.Írj magadról 10 dolgot
2.A jelölő minden kérdésére őszintén kell válaszolni
3.Tegyél fel te is 10 kérdést jelöltjeidnek
4.Küld tovább 10 embernek (visszaküldeni nem lehet)

10 dolog magamról:
-Szeretek olvasni
-Barna hajam,és kékes-barna szemem van
-Kedvenc íróm Rachel Vincent
-Van egy törpenyulam,és egy cicám
-Szeretem a horrorfilmeket
-Nem tudok úgy írni,ha nem látom,hogy érdekel valakit is.Talán ezért írtam egyre kevesebbet
-Szeretek blogokat olvasni,de könyveket jobban
-Vannak rossz szokásaim,például rágom a körmöm (Y)
-Volt egy teknősöm,de már nem él
-A kedvenc évszakom a nyár,de ez nem volt olyan jó,túl meleg van

10 kérdésre válaszom:
  1.  Szemüveges vagy vs voltál? -Szemüveges voltam.
  2. Hány blogot vezetsz? -Kettőt,de többet töröltem,mert az elején,a prológusnál úgy gondoltam most erre a blogra kéne koncentrálnom.A mostani másodikra még nem tettem fel részt,de ezt alaposan tervezgetem,nem akarom elsietni.
  3. Kedvenc film? -Sok filmet szeretek,de a Vizet az elefántnak nagyon nagyon megtetszett.
  4. Kedvenc étel? -Pizza,vagy csirkemell 
  5. Hány gyereket szeretnél? -Nem gondolkoztam még ezen :')
  6. Hol szeretnél élni? -Ezen sem gondolkoztam nagyon,mivel szerintem korai,kitudja még mi lesz
  7. Magyarország vs. Anglia? -Anglia.Szebb mint Magyarország,de a legfőbb indok az a One Direction!
  8. Kék vs. Fehér? -Attól függ milyen kék,ha türkiz akkor kék,ha nem akkor fehér
  9. Milyen színű a hajad? -Barna (sajnos)
  10. Kedvenc bandád? -One Direction,de megszerettem az 5 second of summert is.Little mix.Ezek,amiket hallgatok néha,más banda nagyon nincs.

10 kérdés nektek:
-Hány éves vagy?
-Ha van álmod mi az?
-Voltál már külföldön?
-Ha igen,hol?
-Kedvenc könyveid?
-Szereted a vöröspöttyös könyveket?
-Hány blogot vezetsz?
-Mit szoktál csinálni szabad idődben?
-Tally Weijl vagy New Yorker?
-Milyen szavakkal jellemeznéd magad?

10. ember akinek küldöm:
Sajnálom,de csak ennyi blogot tudtam írni.Ezzel az egész bejegyzéssel megszenvedtem,mivel lefagy,ha egyszerre több oldal van megnyitva.Ma még rosszabb napja van,mint szokott ._. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése