Saját bloglista

2013. augusztus 25., vasárnap

58.~ Ajándék

Sziasztok!A gépet amin írtam meg kell javítani,és még mindig nincs meg,a másik géphez meg csak néha tudok oda jutni.De most itt vagyok,és megírom az újabb részt :) Látom,elfogytatok a végére,de nem baj,még azért reménykedek,hogy olvassátok :) (Az a kapucsínó elég fura,de így a helyes..:') )

Csendesen ültem Kaylee házában,várva,hogy elkészüljön.Elhívott engem,és a többi barátját kicsit lazítani,mivel neki is nehéz fenntartani az egész stúdiót,az szülei Los Angelesben vannak,és rá van bízva az egész.Azt hiszem,egyszer övé lesz az egész.Unottan lóbáltam a lábam,fentről hallottam hangokat,kutatott valahol,aztán lépkedett,újra kutatott.A buli nem tartott sokáig,nem tudtam mit mondani,Harry mosolygott,és nem tudta elrejteni,hogy örül.A fiúk persze rögtön felhívták,de őszintén megmondtam,hogy egyenlőre ez nem változtat semmin.Tovább kell lépnem,nem akarok vissza esni.Annyira jó az összes fiúval a kapcsolatom,talán még sosem éreztem magam ilyen jól.Az vihar után kisüt a nap,nem?
Kaylee hangosan lesietett a lépcsőn,közben magára húzott egy szürke pulcsit,és motyogott valamit.Mosolyogva felálltam,magamra kaptam a táskámat,és vártam,hogy elinduljunk.Rezegni kezdett a telefonja,a kijelzőn "Kaci" felirat villogott.
-Oh,ő a barátnőd?Már majdnem elhittem,hogy nem,mikor azt mondtad.-nyújtottam felé rezegő telefonját,de csak egy grimaszt vágott,aztán vigyorogva rám nézett.
-Nem a barátnőm,néha összejövünk.-válaszolt.
-Nyilván.-vigyorogtam,és vártam,hogy felvegye,de kinyomta és telefonját a zsebébe csúsztatta.-Ez meg mi volt?-vontam össze a szemöldököm.Kisétáltunk a lakásból,egy percre megálltam,míg Kaylee bezárta az ajtót,aztán csendben kocogott le a lépcsőkön.Futva kellett utolérnem,mikor láttam,hogy nem akar megvárni.
-Hé!Kaylee!-szóltam neki.
-Nem akarok barátnőt,Skyler.-sóhajtott.
-Jól van,értem én.Sajnálom.-néztem fel rá,mire elmosolyodott,és szorosan megölelt.
-Jó vagy te nekem.-dünnyögött.
-Én helyettesítem őket,a puszta jelenlétemmel?-dünnyögtem vissza,mire hümmögött egyet.Nevetni kezdtem ezeket a hangokon,mire elengedett,és maga után húzott.Kaylee mindig olyan volt velem,mintha évek óta ismerne.Bár,Los Angelesben biztosan többet akart barátságnál,mostanra teljesen beérjük barátsággal,hisz én eleve nem nézek rá úgy,és szerintem már ő se rám.Talán arra gondolt,hogy barátok,és barátnők helyett is van kit kikészíteni.
Sietve szeltük át London néhány utcáját,míg egy csendes kis kávézóhoz nem értünk.Az üveg ablakon keresztül láttuk Harryéket,Kacit,de a többi ember ismeretlen volt számomra.Hevesen integettek,mire nevetve visszaintegettünk.Benyitottunk a kávézóba,a pultnál sütik sorakoztak,fent a kávé kínálat volt leírva.Az asztalhoz érve mosolyogva köszöntem,míg Kaylee bemutatott a barátainak.Matt egy szőke srác volt,mellette Hayley,a barátnője,a másik oldalon Rose,és Lily.Én is köszöntem nekik,majd leültem Niall mellé.
-Azt hittük nem értek ide soha.-motyogott nekem Niall,mire vállat vontam.-Tudod milyen Kaylee,mikor odaértem egy gatyában nézte a tévét.-forgattam meg a szemeimet.Erre nevetni kezdtek,mire Kaylee szúrósan nézett rám.
-Tudod,hogy így volt.-mosolyogtam rá,de csak megforgatta a szemét.Kacire pillantottam,aki látszólag kényelmetlenül érezte magát,valószínűleg nem nagyon ismert senkit.
-Hogy vagy Kaci?-mosolyogtam rá a lányra,aki teljesen máshogy nézett ki,és viselkedett mint első találkozásunkkor.Oldalról Kayleera pillantottam,aki látszólag ideges volt miattam.De hát mégsem bánhat szegénnyel így,reggel kinyomta,most meg hozzá sem szól.Még köszönni sem tudott neki rendesen.
Rám emelte szemeit,villantott egy halvány mosolyt majd megszólalt.-Köszi,jól.-mosolygott.
-Tényleg,Sky.Hogy van Phoebe?-nézett rám Liam,igen,biztosan ő az egyetlen akinek még eszébe volt,emiatt szeretem.Mindig olyan rendezett,mégis jó fej.
-Ne is mondd.Ha az ölembe teszik elkezd sírni,valami nincs jól vele.-nevettem.
-És Logan?-kérdezte mosolyogva Niall.Ők elég jól összebarátkoztak,aminek örülök.
-Őt persze szereti.-nevettem.Ezután szóba hozták Harryt,vagyis inkább egy új újságot,amiben róla írnak.Elég szótlan volt,és elgondolkoztam.Sajnálom Kacit,pedig ugyanezt teszem Harryvel.Hisz alig szóltam hozzá.Jézusom.Észre sem vettem,hogy mennyire kedvetlen.Kaylee mesélését a hétvégéjéről egy pincérnő szakította félbe,aki felvette a rendelést.És egy minyont kértem,hozzá egy mogyorós kapucsínóval.Csendben iszogattam,és eszegettem a sütit,néha elnevettem magam egy-egy hülye poénon.Szinte az összes Kayleet figurázta ki,de ő is jót nevetett ezeken.
Nem sokáig tartott az egész,Kaci,és Lily és Rose is indulni készült,így úgy gondoltuk,hogy most vége.Mivel én Holmes Chapelbe megyek vissza,busszal indulok.Elég fárasztó lesz.
Kiérve elköszöntem a többiektől,de Zayn és Lou azonnal felajánlották,hogy elvisznek.Ehez persze társult az a bizonyos most-faggatás-lesz nézés,de igent mondtam.Beszállva a kocsiba a fiúk direkt Harry mellett hagytak helyet,ami nem zavart,nem vagyok olyan óvodás.Legalábbis titkon azt reméltem meg tudok velük mindent normálisan beszélni.
-Alig akartuk ezt elhinni!Skyler!Te szereted Harryt!-ámuldozott Louis.
-Mintha eddig nem lett volna egyértelmű.-vonta fel a szemöldökét Liam.
-Végig ez lesz a téma?Ez nem változtat még semmin.-mondtam,mire elkomorultak.
-Szóval nem ér semmit?-nézett le rám Harry.
-Nem ezt mondtam.-néztem fel rá.-De ezt jelenti.Akármit mondatnék neked,az nem jó.
-Ne csináld ezt.Olyan jól megvoltunk eddig anélkül is,hogy firtattuk volna ezt az egészet.Nem akarok kiutat keresni,de ez még túl furcsa nekem.Sosem voltunk még úgy együtt,hogy ebben mindkettőnk biztos lett volna.-sóhajtottam.
-Skyler.-nézett rám komoran Niall.
-Nem!Miért nem elég,ha tudjátok,hogy szeretem?-néztem fel Harryre.-Nem tudok többet adni.-suttogtam,mire nagyot nyelt.Lefelé kezdtem nézni,szememmel cipőmet bámultam,aztán már nem összpontosítottam semmire.Túl gyors ez nekem,mindig tudtam,mit érez,de nem beszéltünk erről ennyit.Most meg rögtön ez van.Nem tudok neki mást adni,miért nem elég ez?Miért kéne ezt bizonyítani azzal,hogy járni kezdünk?
Az út csendben telt,csak a rádióból szólt a zene.Megkönnyebbültem,mikor megpillantottam a házunkat.A kocsi leállt,kipattantam,és mosolyt csalva az arcomra néztem rájuk.
-Nagyon köszönöm,hogy elhoztatok.-mosolyogtam.
-Semmiség,Skyler.-mosolygott Niall.Talán ő érti meg legjobban a helyzetemet,mindig elnéző.Harry viszont annyira heves,gyors,hamar felkapja a vizet,néha pedig aranyos.Nem tudok kiigazodni rajta,Lehetetlen.
-Sziasztok!-öleltem meg mindannyiukat.Harryhez érve szorosan magamhoz öleltem.Néha hiányzik,néha a pokolba kívánnám.
-Sajnálom,tényleg.Csak most elégedj meg ennyivel,Harry.Szeretlek.-suttogtam,hogy csak ő hallja.Utolsó szavamnál szorosabban ölelt.Beszívtam illatát,majdnem könnyezni kezdtem,és nem értettem magam.Nem tudom mit akarok,csak hogy túl gyors.Legszívesebben behívnám,vele lennék folyton,de meg kell értenie,nem vagyok olyan naiv,mint régen.Nem akarom magam olyan gyorsan a padlón látni,mint utoljára.Elég volt ezekből,én akarom irányítani a dolgaimat.
Lassan elengedtem,utoljára rámosolyogtam,és elindultam befelé.Hallottam az autó zúgását,mikor visszafordultam csak a távolodó alakját láttam.Benyitottam az ajtónkon,elkapott a süti illat.
-Megjöttem!-kiáltottam el magam,Phoebe nem alszik ilyenkor.
-Szia kicsim.-jött hozzám Anyu,kezével Phoval.
-Anyu.-mosolyogtam,majd megöleltem.Megfogtam húgom aprócska kezeit,majd belepusziltam.Óriási barna szemeivel nézett rám,majd a hátam mögé nézett,mire én is hátrafordultam.Logan állt ott.
-Szia.-mosolyogtam rá.
-Hello.-köszönt ő is.-Milyen volt?-kérdezte.
-Jó.Ott volt Kaylee barátnője is.Mármint szerinte nem a barátnője,de akkor is az.Jól megbánthatta,hozzá sem szólt,reggel meg kinyomta a hívását.-sóhajtottam.
-Lemaradtam.Kayleenak van barátnője?-vonta össze a szemöldökét.
-Ja.-mosolyogtam.
-Mike?-kérdeztem.
-Vásárol.-sóhajtott.
-Éhes vagyok.Megyek keresek valamit.-motyogtam,majd elindultam a konyha felé.Útközben levettem a pulcsimat,mióta meg van Phoebe meg lehet sülni ebben a házban.A hűtőben kutakodtam valamiért,végül leves mellett döntöttem.Alig volt már,de Mike úgy is nemsokára jön.Gyorsan megettem,aztán felsiettem a szobámba.Logan és Anya úgy is babáznak,amíg nem bír engem nem zaklatom.Bekapcsoltam a laptopom,ami egyre rosszabb lesz.Megnézem egy rakás közösségi oldalt,aztán halottam Mike hangját,így leszaladtam.Kezében egy nagy doboz volt,mellette három szatyor.
-Oh,szia Skyler.Nézd,ezt neked küldték.-mosolygott,és a kezembe adta a nagy dobozt.
-Komolyan?-vontam fel a szemöldököm,és megnéztem a címkét.A feladó láttán elmosolyodtam.
-Hát ez hülye.-suttogtam magamnak,majd felfutottam a szobámba.Ledobtam a dobozt az ágyra,és bontogatni kezdtem.
-Jézusom.-kaptam a szám elé a kezem a ruha láttán.A türkizkék ruha alja tépett volt,és gyönyörű,mégis egyszerű.Nem tudtam abbahagyni a mosolygást.Előkaptam a telefonom,és tárcsáztam Harryt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése